cherryland.blogg.se

Fotografering, musik, fest, make-up, borderline.

Hej hej.

Kategori: Vardag

Den senaste månaden har varit väldigt tung för mig så därför har jag inte orkat lägga ner någon energi på att blogga men nu ska jag försöka ta tag i livet igen. 
Har fått reda på att jag inte får fortsätta med min behandling just nu vilket känns oroväckande men samtidigt en lättnad. Istället ska jag och min psykolog rätta till min medicinering och försöka hitta någon sysselsättning åt mig. Det lutar åt en skrivarkurs eller att böja plugga upp mina betyg 4 timmar i veckan. 

I helgen besökte jag Dennis för första gågen på över en månad, det behövdes. Känner mig så trygg när jag är med honom och trygghet är otroligt viktigt för mitt månde. Vi var ute en sväng på rockbaren och träffade lite vänner i fredags, resten av heelgen spenderade vi själva. 

Imorgon ska jag ha förfest hos mig tillsammans med min vapendragare Julia och några andra vänner. Tacomys och grogg - en perfekt fredag..!


Kommentera inlägget här: